środa, 28 grudnia 2011

Muffiny podwójnie czekoladowe

Zrobiłam je na wigilię firmową. Chciałam zadziwić kolegów :) Myślę, że się udało - zebrałam pochwały i czułam się bardzo usatysfakcjonowana. Ale najważniejsze oczywiście, że był smacznie!


Przepis:

Składniki:

1 i 1/4 szklanki mąki pszennej
proszek do pieczenia
125 g miękkiego masła
3/4 szklanki cukru
2 jajka
1/2 szklanki mleka
1 i 1/2 tabliczki gorzkiej czekolady
Lukier:  roztopiona tabliczka czekolady + dwie łyżki śmietany kremówki + łyżka masła

W misce masło i cukier ucieramy na puszystą masę. Ciągle ucierając dodajemy jajka. Do masy przesiewamy mąkę z proszkiem do pieczenia. Czekoladę rozpuszczamy w kąpieli wodnej, dolewając mleko i dodajemy do masy. Porcjujemy do papilotek i pieczemy. Dekorujemy lukrem i czekoladowymi listkami.

To moja, zmodyfikowana wersja przepisu z gazetki "Palce Lizać" :)

2 komentarze: